Lettori fissi

giovedì 2 marzo 2017

Mariangela D'Abbraccio - discografia

 

Mariangela D'Abbraccio, pseudonimo di Mariangela Cucciniello (Napoli, 27 maggio 1962), è un'attrice e cantante italiana.


1997

Chi è l'omino - Sulo - Il paese dei balocchi - Dincello mamma mia - ‘Core analfabeta/L'ammore avesse essere - Maria Rosa - Felicità - Me diciste 'na sera - Carme' - Mammarella 'e chistu core - 'A cunsegna/Tu si tutto pe' me - Miss mia cara miss - L'ammore - Aggio perduto ammore - Le lavandou - Non voglio amare piu' - Il bel Ciccillo - Si fosse n'auciello/Uocchie ca me parlate - Me so' scurdato 'e te - A Franca - Malafemmena




2013

Io me ne vado
Teresa e la guerra
La foto in carcere
A me piace rubà
Gran bazar
Come chiamerò questo mio amore
Povero padre mio
L'altra Teresa
Le ergastolane
Povero padre mio (Instrumental Version)





2015

Maruzzella
Era de maggio
Passione
Canzone appassiunata
'O surdato 'nnamurato
I' te vurria vasa'
'A rumba d'e' scugnizze
Dicitencello vuje
Scetate
Maggio se ne va
Tammuriata nera
Tu si' 'na cosa grande



Nessun commento:

Posta un commento

Rispondi