Lettori fissi

venerdì 29 agosto 2014

QuartAumentata - discografia



I "QuartAumentata" è un gruppo locrese (Reggio Calabria) di musica etnica/folk.

2002 - Vai
2004 - Insieme si può
2007 - Non mi vogghjiu maritari
2008 - U mundu balla
2008 - A casa a riba i mari
2012 - Omini di panza


1999 

U Suli 
Pumadora a prunu 
A notti 
U Ventu
Veni sonnu
Liscio comu all'ogghju 
Maria 
Lu surtanu 
Nu cantu 
A nigghjata 
Amico mio 








2002 

Vai 
Fimmana 
'Mbiviti nattru 
Scumpigghjiu 
Preghiera 
Racconto 
Nui simu 
Il traffico dei popoli 
Vola vola 
A morti non mi tocca
Navigando 
Il richiamo






2005 

Comu mi piaci 
Non mi vogghjiu maritar
Balla petru 
L'occhij du passanti 
Vuci 
Abballamu cu ventu 
La morte apparente 
E cantava le canzoni
Giorno ordinario 
Santu Nsertu 
Insieme si può







2007 

Bella balla 
Cococò 
A storia è glià 
Quando amuri è 
U mundu balla 
Bonu venutu figghjiu 
Ostinatamente
Morgana ed Eu 
mmmm...papà 
Quartaumentata
Dimmi na parola'







2009 

Dolcenera
Jamin-à 
A palumba 
Mulattera i mari 
Faida 
Don Raffaè 
Hotel Supramonti 
'Nu giudici 
Vota a carta
Giugnu '73 








2010 

Novena prunellese - Nta la notti si setija - Non lu vidisti a Gesuzzu passari - Ninna nanna a Gesù Bambino - Ora veni lu pecuraru - Allestitivi cari amici - C'era na vota - Bambinuzzu gliocu affora - oh mamma mamma - Sutta un pedi di nuciglia - Bambinuzzu meu bellu - Aspettati n'anticchjeglia - Filastrocca a lu bambinu Gesù - Chiglia notti desiderata - Cantando bon Natali - Bambinegliu piccirigliu - Bambinuzzu caru - Ciaramegghjaru - A la notti di Natali - Tu scendi dalle stelle - La nascita di Diu



2012 

Omini di panza
Carta canta
Lady Canfora
Pirati
Stringimi
Charlie
L'amuri
A mamma di stupiti
Nessuno
A tarantella è comu o bluss
Sirene e naviganti
A casa a riba i mari (La casa in riva al mare)





2015 

Bella balla
Vai
Pumadora a prunu
Non mi vogghjiu maritari
Quando amuri è
Ostinatamente
La morte apparente
Comu mi piaci
Omini di panza
Santu Nsertu
Calabria sona
U mundu balla
Abbalamu cu ventu






*Aggiornato il 10/09/2015

Nessun commento:

Posta un commento

Rispondi