Lettori fissi

lunedì 20 agosto 2018

EtnoSound - discografia

 

Gli "EtnoSound" sono un gruppo musicale italiano, nato a Cinquefrondi (RC) nel 2009 da un’idea di Leonardo Bonavita.

2012 

San micheli
Tata meu
Tu si regina
Istamanéra
Amuri appena natu
Palumba i carceratu
Mamma
Vorria mu moru
Veni cu mmia
Rosa
Lu mulinaru
Tarantella nostrana






2013

Cantu novu
Senza mugghjeri
U mastru
Paisi
Dassami fari
Passioni
U tempu
'Na littareglia
Helianthus
Etnosound








2014 

U pasturi 
Zzumpa e vola 
L'amanti 
Maledettu chidu jornu 
Stornelli 
Serenata 
Emma 
Occhji i fata 
Vento d'estate 
No' mi scordu cchju  
Vorria mu moru.





2015 

Vitti la bella mia 
Cummari nd'aviti palumbi 
Simu ccà 
U Vutu (a S.Roccu) 
Moru d'amuri 
Facci di rosa 
Celu e Mari 
Tarantella cantata 
U piscaturi 
All'usu anticu








2016 

A Chjiazza 
Mari calabrisi 
‘Nu rre’ e ‘na regina 
Non mi vogghjiu maritari 
Zziti e maritati 
U mundu gira 
Ddu’ Rosi 
Vitti vitti 
Cantu d’amuri  
Calabrisi e mi ‘ndi vantu 
Tu si regina







2017 

Terra
Prometti e non manteni
Pe' nu pugnu di dinari
Lu cori di lu mari
T'amu
Da riggiu a Napoli
Paci, amuri e poesia
Tornatindi a lu paisi
La notti di natali
Je so pazzo








2018 

Vorria mu moru - Stornelli - Na littareglia - Palumba messaggera - San Micheli - Cummari nd'aviti palumbi - Vitti vitti - Paisi - Cantu d'amuri - Etnosound feat. Mimmo Cavallaro - Tarantella cantata - Serenata - Zzumpa e vola - Maledittu chidu jornu - Nu rre e na regina - Mari calabrisi - Zziti e maritati - Non mi vogghjiu maritari - Helianthus - U vutu





2019 

Ahi ahi ahi
Madonna di li Posi
La mè patruna
La bella mia aund'è
I love Calabria
Abbasami
Ballu se balli
Facci d'angelu
U cantaturi
Comu si fà
Natura nova
Tarantella paesana







*Aggiornato il 13/07/2019

Nessun commento:

Posta un commento

Rispondi