Lettori fissi

domenica 6 gennaio 2019

Franco Ricciardi - album (parte 1)


Franco Ricciardi, pseudonimo di Francesco Liccardo (Napoli, 6 ottobre 1966), è un cantante, cantautore e attore italiano.



1986 

Nun me lassà
Ed ora piove
Al diavolo
Donna mia
Storia d'amore
Cristallo
Ragazza copertina
E guaglione da città
Un treno va
Facimm'ammore



1988 

Si tu me lasse accussì
Notte d'amore
Compagna di lavoro
Tu
Bambina mia
Solo
Voglio lei
E fra le nuvole
Sulo cu tte
No








1989 

Comme daje fastidio
Quando finisce un amore
Concerto per un amico
Dint'e mmane dint' o core
Cu nuje
Picchia forte un cuore
Ma che notte
La nostra storia(con Gigi D'Alessio)
Cuore
Faccio da me







1990 

Dimane
É troppo bello
'O sole se ne va
Tesoro mio
Che vita è
Nata vota
Si rieste ccà
Nun me so cagnato
'A parià
Canzone mia








1992 

Dimane
É troppo bello
'O sole se ne va
Tesoro mio
Che vita è
Nata vota
Si rieste ccà
Nun me so cagnato
'A parià
Canzone mia








1993

Vaco pazzo pe te
Levammo tutte cose a mieze
Faccia e criatura
Scusa
Voglio
Buonanotte
Che vuo sape
Lei










1994 

Bella signora
Nun vene cchiù
Ajere
Treno
Sbattenno 'a porta
Prumesse
Sera d'inverno
'Na storia










1995 

Mia cugina
Madre Lucia
Sempe
un po' di te
Musica(con Gigi Finizio)
Caro Antonio
Luna
Nina
Fuoco









1996 

Top all'amore
Male
L'hai capito che ti amo
Che palle
Perdonami amore
Fai l'amore
Il mio angelo bianco
No
Dolce dolcissima









1997 

Dove sei
Cuore nero(con 99 Posse)
Nannì
Radio Tirana
Vado a dormire
Mi fai schifo amore
Volerò
Danza

Nessun commento:

Posta un commento

Rispondi