Lettori fissi

venerdì 27 ottobre 2023

Maria Nazionale - album (parte 2)



Maria Nazionale (Torre Annunziata, 31 luglio 1969) è una cantante e attrice italiana.



1998 

Odiami
Scema io te voglio bene
Cchiu' assaie
Vattene
Mandulinata a Napule
Ddoje lune
'O monte 'e procida
Asso'
Ragazzo solo
Io e te
Passero sulitario
A vi'lloco l'estate






1999 - Sentimenti

Statte attiento
Cu tte maje
Dint' 'e scarpe
Storie piccerelle
Penzo sempe a isso
Una sera particolare
Si' prepotente
Mamma nel mio cuore
E doppo?
Ahi! Ahi! Ahi!
Scordame!
Nelle cose che amo






2004 

Uocchie c'arraggiunate
'O paese d''o sole
Presentimento
Resta cu' mme
Scetate
Scriveme
Te voglio bene assaje
Piscatore 'e Pusilleco
Napulitanata
Rusella 'e maggio
Tutt''e ssere
Paese mio






2005 

Ti fa soffrire l'amore 
So stata troppo liggera 
Io ti salverò 
Io e te 
Pe' totò 
A passiona mia erano 'e rose 
Terra mia 
Chi teno 'o mare 
Nun te perdere 
Pe' ridere e pazzià 
La vita come il mare 
Pe' t'abbraccià






2008 

Core Mio 
Si t'annascunne 
Puortame a cammenà 
Quanno è Primavera 
Nnammurata a Metà 
Stella Bella Stella 
E Parlamene Ancora 
Olvidame 
'A Luna 
Pazza 'e te 
Core Mio (Extended)







2012 

Vorrei ballare 
Quanno so' morto 
La ragazza e la miniera 
Ipercarmela 
Babbo in prigione 
San Lorenzo 
Noi non ci bagneremo 
Santa Lucia 
Chi t'ha dipinto 
Canzone pe' Iacuruzingaru 
Stelutis Alpinis 
Dormi piccola carina 
Volavola 
Piovere e non piovere




2013 

Quando non parlo 
Pe' ridere e pazzia' 
Poveri pensieri 
Me chiammo Maria 
Un giorno nuovo 
'A vita è comme 'o mare 
È colpa mia

2 commenti:

Rispondi