Lettori fissi

sabato 27 ottobre 2018

'A67 - discografia

 

Gli 'A67 sono una rock band italiana originari di Scampia (rione della periferia nord di Napoli da cui provengono).

2004

Voglie parlà
Il camorrista
Don Raffaè
'A67
Jesus













2005 
'A camorra song'io 
Viento fujente 
Voglie parlà 
23/01/96 
Jesus 
Il camorrista 
Don raffaè 
Notte 'e vierno 
O - funk 
'A67 
Comm nu treno senza rotta  
Terre





2008 

Chi me sape 
’O mbruoglio 
Senza respirà 
La passione 
Psyco P. 
L'inno dei muralisti 
Felice 
Muorz 
Io nun tengo 'o nomme 
Nun vedo niente 
TammorrAntiCamorra







2012 

Naples power - Accussì va 'o munno - Pe' dispietto - Viecchie, mugliere, muorte e criaturi - Suddd 
Povera vita mia - Lu.ca. - Vesuvio - Signor censore - Oggi non ho niente da dire - Sacco e fuoco - Tien a men - Stop bajon - 'A camorra song' io








2020 

Zero alibi
Brava gente
Il male minore
Blue moon
Viola
Fuori luogo
I colori
Core e penzieri
L’ammore nun tene paura
Naples calling
Tuyo






2022 

Ammore mi
Sape 'e niente
Jastemma
Sempe cu' tte
Je nun vengo
Comme 'na droga
Senza sunnà
Tutto finisce
Jastemma 2
SS 162









*Aggiornato il 08/07/2022

Nessun commento:

Posta un commento

Rispondi