Lettori fissi

lunedì 16 ottobre 2017

Gloriana - album


Gloriana, pseudonimo di Giovanna Russo (Napoli, 6 luglio 1946), è una cantante, attrice e conduttrice televisiva italiana.


1973 

Giustizia 'e mamma
Peripatetica
Nun mettere l'appello
Russo e Niro
Senza core
'A castagnara
'A padrina
'A piccerella mia
'Epperle d' 'a Madonna
'A femmena d' 'o bandito
Sienteme guappo
'A cundanna






1976 

Pulecenella 'e mò
Tammurriata palazzola
Na preghiera napulitana
'A sciantosa
Bammenella d' 'o mercato
Legittima difesa
Rossa napulitana
Tammurriata d'autunno
Nu poco 'e sentimento
Primma so' mamma
L'uvaiola
Cafuncella sfurtunata






1977 

Sexy familiare
Angiulillo 'e mamma
Se chiama gelusia
'A figlia d''o cieco
Gianna e Annamaria
Delinquente d'onore
'O cunto d''a vecchia
'Na storia d'ammore
'A pistolera
'O pittore
Nun te voglio ccchiù spusà
Madonna d''a Nunziata






1979 

Diario
M'è scappato
Canzone 'mbriaca
Serenata 'e na femmena
Anema lesa
Pecchè nun me vuò bbene?
Napule se ribella
Tarantella scugnizza
L'urdema tarantella
'E ppentite
Pupatella
Tu si pe mme l'ammore





1980 

Qualcuno me vò bbene
L'ultima recita
'O cuccudrillo
'A voce d' 'o telefono
L'ammore d' 'a sirena
Senza l'ammore
Si aggia perdere a te
'O primmo peccato
Ribellione
Nun fernesce accussì
Stessa stanza
'O streap tease





1982 

Ti bacerò
Ragazzo mio
'A mugliera 'e sarachiello
Quanno stongo nzieme a tte
...e maledetto sia
Ti ritiri tu
Gennaro
Te voglio
Napoli si
Ammore mio
Nun me vasà
'Nzogna 'nzo'






1983 

Tutt'e'nnotte
Io canto e tu...
Piense pe te
'Nsieme a me
Amante d'o male
E stamme ccà
Voglia e t'ave'
Pino
Figlia dell'amore
Me so' scurdata e te








1984 

Senza e te
Per un caffè
Notte d'estate
Eh... Ho...
Toccami
E guerra sia
Capricciosa ragazzina
Fionalmente l'estate
Nun me tucca'
Chiara mia








1987 

Nun fa niente
Furore
Una sera con te
Vedimmencenne bbene
Napule
Forcella street
Io 'mbraccio a tte
Un'altra donna
Dimenticarti
Cucussettè






1990

Tammurriata d'autunno
'Nu poco 'e sentimento
Clementina Santafè
Tammurriata americana
'A sciantosa
Canta pe' me
Tammurriata palazzola
Preferisco il '900
'O viulino
Bammenella d' 'o Mercato
'O 'nnammurato mio
'Na preghiera napulitana
Cafuncella sfurtunata
Pulecenella 'e mò
1995

Carcioffola'
'A vita mia
Sciummo
'A francesa
Napoletana
Chiove
'A sunnambula
L'addio
Mandulinata a Napule
Dicitencello vuie
'A guardaporta

Nessun commento:

Posta un commento

Rispondi