Lettori fissi

martedì 14 marzo 2023

Franco Moreno - album (parte 1)


Franco Moreno, pseudonimo di Salvatore Capozzi (Melito di Napoli, 8 novembre 1958), è un cantautore italiano appartenente al filone neomelodico napoletano.



1976

Ciao Capri
Se chiamma Capri
Roccia smeralda
Niente
Mare lucente
Lacreme amare
Nera nera
Luna chiara
Ombre'e stu core
Me faie 'mpazzi'
Capri luntana staie
Maligna






1980 

Maria celeste
Regina d o quartiere
Vocca amaranto
Faciteve vasa
Si tu me si frate
Mpazzuto e bbene
Nguacchio e Carmela
Tesoro mio
Cumpagno mio
Preghiere e lacrime








1981 

Rituorne a m'abbraccià
Mo c aggio perze a tte
E solde s hanna spennere
O bbene
Pazzianno
Vocca rossa
Simpatia
Io te vuleve tu me vulive
Vint anne
Luna luna








1982 

O caporeparto
Mietteme ncroce
Nun ce staje cchiu
O primmo suonno
Sulo pe tte
Te ne si gghiuta
L'ammore è liberta
Te vulesse vede
O core a spasso
Povera nnammurata








1983 

So na pazziella
Dimme tu
Come un sogno
Te cerco o bene
Maschera
Giovane amore
Annarella
Mentalita
Anniversario
Tredici anni








1984 

Che ce vuo fa
Maledetto orgoglio
Lungo il viale
Storia d'ammore
Penso a te
Sognami
Parte e me
Bella mia
Che ce vuo fa (Alternative version)








1985 

Suspiro mio
Te cerco o bene
Lungo il viale
Quanta sere
Romanzo
E caduta na stella
Che ce vuo fa
Follie di gioventu
Mashera
Play boy








1985 

Romanzo
Non sono un robot
Giulia
Sincerita
Solo noi
Lasciarsi
Immagine
Sabato notte
Cumpagna mia
Vocca verace








1986 

Stai cca
Nemica mia
Oggi dimane e sempe
Suonno 'e libertà
Ti bacerò
Io vorrei
Accanto a te
Amica di lavoro
Vecchia mia
Nuie sule








1987 

Ancora no
Un treno
Sott''o sole
Immagine e st'ammore
Celeste
Perdimmece
Ritrovarti
Cchiu' tardi
'A cchiu' bella
Soltanto un giocattolo
Si ttu







1988 

E và
Nun ce putimme appiccecà
Pò capità
Il nostro anniversario
Boh?!
Amore grande
Ddoie mane
Il nostro tango
Notte 'e pensiere
Storia senza età








1990 

Novia
Pietre
Carezza in pugno
Ventiquattromila baci
Sapore di sale
Luglio
Quando quando quando
Legata ad un granello di sabbia
Il mondo
Come prima








1990 

Chist ammore
Oramai
P a gente
Sogni cattivi
Fuggiremo via
Ncatename a tte
Non si puo
Si fusse tu
Superdonna
Cinche minute e bbene








1991 

Fata d e suonne
Ammore amaro
Rossa
Chella d e rose
Serenatella sciue sciue
Rammariello
Ritratto e nanninella
Mbraccio a te
Serenata a mugliere
Vieneme nzuonno








1992 

Maliziosa
Ti passerà
Mille paure
A forza do' bene
O cumpare 'e fazzuletto
Respiro
Corpo di donna
Amami così
Io t'aggia ave'
Camionista va
Rituorne addu me
Titina
Giulia
Sincerità
Sabato notte
Romanzo


1992 

'O cellular
Annaré
Abbracciame
Pazzianno pazzianno
Si sapisse 'a verità
Senza paura
Si t'annammurasse
Ancora sulo
Innamorarsi
Tutt'e duje
Pout-pourri (instrumental)







1993 

Tammurriata vasciajola
Dicitencelle
Ciento catene
Preghiera a na mamma
Cartulina e Napule
Ipocrisia
Cara signora
Vola co mme
Freva e gelusia
Suonno busciardo








1993 

Faje ammore cu n ommo spusato
Nu nnammurato comme me
Maddalena
E ccasalinghe
So addeventato pate
Avventurosamente
Ragazza divorziata
Quanno facimmo ammore

4 commenti:

Rispondi