Lettori fissi

martedì 28 marzo 2023

Franco Moreno - album (parte 2)


Franco Moreno, pseudonimo di Salvatore Capozzi (Melito di Napoli, 8 novembre 1958), è un cantautore italiano appartenente al filone neomelodico napoletano.



1993 

Anniversario
Play boy
Suspiro mio
Annarella
Che m he saputo fa
Sognami
Penso a te
So na pazziella
Avvelename
Giovane amore








1993 

'Mpazzuto 'e bene
'A regina d'"O quartiere
Tesoro mio
Cumpagno mio
Vocca amaranto
Faciteve vasà
Si tu me si frate
'O 'nguacchio 'e carmela
Maria celeste
Preghiere e lacreme








1994 

Rituorne a m'abbraccià
Mo c aggio perze a tte
E solde s hanna spennere
O bbene
Pazzianno
Vocca rossa
Simpatia
Io te vuleve tu me vulive
Vint anne
Luna luna








1994 

O caporeparto
Mietteme ncroce
Nun ce staje cchiu
O primmo suonno
Sulo pe tte
Te ne si gghiuta
L'ammore è liberta
Te vulesse vede
O core a spasso
Povera nnammurata








1995 

Suspiro mio
Te cerco o bene
Lungo il viale
Quanta sere
Romanzo
E caduta na stella
Che ce vuo fa
Follie di gioventu
Mashera
Play boy








1995

Dummeneca e tre
Comme ire bella
A cchiu bella d e femmene
O vulesse vattere
A bonanema e papa
Dint o lietto io e tte
Si nun t avesse ncuntrata
Io amo tua sorella
Amiche per la pelle
Amore e odio








1997 

Si tu fusse mugliera a mme
Tu si da mia
Lui non c'è
Bella
A primma vota carcerato
Tu si na malatia
Comme faccio senza e te
Si sempe stata bella










1999 

Chist ammore
Oramai
P a gente
Sogni cattivi
Fuggiremo via
Ncatename a tte
Non si puo
Si fusse tu
Superdonna
Cinche minute e bbene








1999 

Donna
E ricord e nnammurate
Napule
Si comme o mare
Sette volte amore
La nostra storia
Si turnasse cu mme
E tu o vuo bene










2000 

Ormaie te si spartute
Na storia overa
Stasera me manche
Cumpagna e muglierema
Comme na fotografia
Io spoglio a te
Nun vivo senz e te
Tu










2002 

Il commediante
Chillo nunn'e' nnammurato
Addo stive
Me manche tu
O' cielo po' aspetta'
Rieste cu mme
Quanne t'annamure
Praticamente
Incomprensione
Quasi per gioco








2005 

Smania
Romanzo
Giulia
Sabato notte
Cumpagna mia
Solo noi
Si tu me si frate
Maria celeste
Vocca amaranto
'Mpazzuto 'e bene
Tesoro mio
Immagine
Faciteve vasà
'A regina dò quartiere
Non sono un robot
Preghiere e lacreme


2005 

Si fosse ancora overo
Tu si ogge e dimane
Tragica storia d'amore
E mamme d e carcerate
Mille chilometri
Tutt e ssere
E femmene e ll ate
O bello d a vita










2005 

Si felice
Mpazzuto 'e bene
Lasciarsi
Vocca verace
Cumpagno mio
Non sono un robot
Preghiere e lacreme
Immagine
Tesoro mio
Sincerità
'a regina do' quartiere
Solo noi
Faciteve vasà
Sabato notte
Maria celesta
'o nguacchio 'e carmela


2005 

Ancora no
Un treno
Sott''o sole
Immagine e st'ammore
Celeste
Perdimmece
Ritrovarti
Cchiu' tardi
'A cchiu' bella
Soltanto un giocattolo
Si ttu
Lasciarsi
Hai ragione tu
Vecchia mia
Boo!
'E figlie d''o male


2005 

Staje cà
Nemica mia
Oggi dimane e sempe
Suonno 'e libertà
Ti bacerò
Io vorrei
Accanto a te
Nuie sule
Amica di lavoro
Vecchia mia
Vulesse murì
Smania
'E figlie d''o male
Hai ragione tu
Ninna nanna
Ipotesi


2005 

Che occhi grandi che hai
Nun me tucca e figlie
Si avessemo parlato
Sul lungomare di mondello
L'aggio amata
Si nun vuo perdere na femmena
Bella stella
A gente ca cumanna
L'estate
Donna senz anima

2 commenti:

Rispondi