Lettori fissi

venerdì 1 settembre 2017

Nino D'Angelo - album (parte 1)


Gaetano D'Angelo, detto Nino (Napoli, 21 giugno 1957), è un cantautore, attore, compositore, regista e sceneggiatore italiano.


1976 

'A storia mia
Patrizia
Sciauratella
'O primogenito
'O 'ngannacore
Madonna d'a notte
Maestra 'e pianoforte
Je songo 'o tribunale
Credo
L'urdema carità
'O smaniusiello
31 maggio


1977 

Pronto mammà
Biglietto d'addio
Guaglione e culleggio
Cacciuttella
Martinelli Mario
Promessi sposi
L'urdemo natale 'e papà mio
Ma chi to fà fà
Nun fa l'indifferente
Anema mia
Domenica In
Na sera 'e vierno



1978 

L'onorevole 
Mio caro direttore 
Musica d'ammore 
Pietà 
Nun partì 
E quanno arrivo là 
E figlie d'a carità 
Pecchè 
A cammomilla 
Caggia pavà 
Onore e dignità 
O suonatore 






1979 

'A parturente 
Primmo ammore 
Amammece 
A' canzone degli emigranti 
Nu gelato e nu cafè 
'O mariunciello 
Esposito Teresa 
Core mio 
Te desidero te voglio 
Nun te pozzo vasà 
Pecundria







1980 

Celebrità
Scurdammece
Finalmente
Illusione 
N'attimo 'e bbene 
Incontro
Povero ammore 
Si turnasse addu me 
Si Felice 
Tu si turnata 
Ricordi 
Emozione






1981 

'A discoteca 
’A studentessa 
E sto cu tte 
Ll'amicizia
Amanti no 
Miraggio
Me manche tu 
Ave Maria 
Ragazza madre 
Arrivederci 
Fuimmencenne






1982 

Storia
Stasera sì cchiù bella
Guagliuncella
N’ attimo
Rock and Roll
Pe telefono
Nun crescere cchiù
A domani
‘O speniello
Amore di giovane età
Core ‘e papà
Palazziello
Vattene và
L’ammiratrice
Murì pe tte
Dedicato a mammà
Preghiera di una bimba
Addò voie
Nun te puorte cchiû
Napule primm’e doppe


1982 

'Nu jeans e 'na maglietta
'O studente
Canto pe tte
Che si pe mme
Bambola
E vinciute tu
Arrivederci scuola
Ballammo
N'artista
Busciarda tu








1983 

Sotto 'e stelle
'Ncopp 'o lietto 
'Na muntagna 'e poesie
Pe' te conquistà
Nuie
T'amo 
Aggio scigliuto a tte 
Compagna di viaggio 
L'anniversario 
Amici come prima








1983 

Forza campione 
Capodanno 
Bimba 
Vedrai 
Pronto si tu?... 
Maledetto treno
È troppo tardi 
Ribaltabile giù 
Fra cinquant'anni 
Racconto d'amore








1984 

Popcorn e patatine 
Cara amica no 
Pe me,tu si... 
Piccola 
Scugnizzo a New York 
Sogno d'estate 
Canzone mia 
Proviamo ancora 
A mia nonna 
Luntano senza 'e te 
Comme staie 
Mio caro pubblico 
E cchiu' me piace 
Papà papà 
Notte in bianco 
'O surdato


1985 

Nun tengo 'o curaggio 
Voglia 'e fa pace cu ttè 
Luna spiona 
A Mare... OO 
Vecchio comò 
Dialogo 
Ragazzina rock
Io e te pe tutta 'a vita 
Un ragazzo e una ragazza 
Ciao amore 



Nessun commento:

Posta un commento

Rispondi