Lettori fissi

lunedì 25 settembre 2017

Nino D'Angelo - album (parte 3)


Gaetano D'Angelo, detto Nino (Napoli, 21 giugno 1957), è un cantautore, attore, compositore, regista e sceneggiatore italiano.


1997 

Chesta sera
'E canzone d'ammore
Nera nera
Nun ce putimme lassa'
Sott' 'e lente 'e ll'estate
Dduje core pazze
A nu passo d' 'a città
Guaglio'
Dint' 'a sta' malincunia
E io te credo








1997 

Song ‘o frato
Tano Guarrasi
Simme ‘a mafia
Tammurriata spioni
Sposa bugiarda
Rock figlia mia
Femmene sole
Samba delle mogli
’O rap ‘e Tono








1999 

Disco 1: Senza giacca e cravatta - Io e te nu juorno - A muntagna è caduta
- Voglio penza' a te - Tuttocosa - Che m'he fatto - Napule 'e stanotte - Sto aspettanno -'E carezze 'e mare - Notte 'e maggio

Disco 2: Piscatore 'e Pusilleco - Io m'arricordo 'e te - Serenata napulitana - Io te vurria vasà - Funtana all'ombra - Angela - Lu cardillo - Catarì




2000 

Cafè cafè
Vulimm' 'o posto
Canta pe chi è comme a te
Neon melodicon
Jesce juorno
Aitanic
Sigarette chi fuma
Terroni dance
Me spiezz'o core
Faccio 'o cantante








2001 

Piscatore 'e Pusilleco
Io m'arricordo 'e te
Ue Ue che femmena
Serenata napulitana
I' te vurria vasà
Funtana all'ombra
Io, mammeta e tu
Angela
Lu cardillo
'A Luciana
Core' ngrato







2001 – Terranera

Sento
Jesce sole
Lolita
Ammore mio impossibile
Tu pe' me, io pe' te
Nun me scurda' maie
Frate e sora
Io me ricordo
Cumpagno mio
Capellone
'A terra nera
'E femmene




2003 

Preghiera
Io song' 'a musica
'O schiavo e 'o Rre
E te penzo e sto male
'A storia 'e nisciuno
Nu biglietto p' 'o mare
Io song' 'a speranza
Napule e 'a vita mia
Pe te
Firmate nu mumento
'O pate
Rosanera
Dopp' 'e mura





2005 

Suonno
Odio e lacreme
L'incertezza
Brava gente
Bella
Sto ‘nmano a te
St'ammore
‘O mericano
L'eroe
Femmena e mò
Fatt'astregnere





2007 

Il compleanno
'Nu napulitano
Mamma Preta
'A canzone 'e Tonino
Libero
Maletiempo
Donna Maria
Doie parole
'Na mamma
Gioia nova








2008 

Introduzione
Mierolo affurtunato
Vieneme 'nzuonno
'Na bruna
Napul è una
Amaro è 'o bene
Palcoscenico
Che lle conto
'O Vesuvio
Nuttata 'e sentimento
Notte lucente
Carmela
Ce steva 'na vota





2012

L'alba
Famme vivere pe te
Pe' vie ‘e ‘na vita
Stamme cca'
Stella napulitana
Italia bella
Ammore e' da'
Doje vite
Uocchie ‘e mare
Sarraje
Stellete’





2017

Appriesso ‘o core
Sona e canta
Qual’ammore
Si turnasse a nascere
Core e mane
Ultrà
Sott’all’azzurro ‘e l’azzurro
Puorteme cu te
Tu si ‘a vita mia

Nessun commento:

Posta un commento

Rispondi