Lettori fissi

mercoledì 12 luglio 2017

Gianni Celeste - album (parte 1)


Gianni Celeste, pseudonimo di Giovanni Grasso (Catania, 24 giugno 1964), è un cantante italiano.


1985 

Daniela
Ricordo d'estate
Tu
Attaccato a te
Poesia
Luntana a te
Sempe cchiù nnamurato
Si turnata
Nun ce lassammo chiù
N'ata Vacanza








1986 

In discoteca
Sì piccirilla
Te penso
Dolore e padre
Auguri
Tu sì a cchiù bella
Un'avventura
E sto aspettanno
Ragazza mia
Solitudine








1987 

L'amante
Ti vorrei
La nostra spiaggia
Credimi
E penso a te
Gelosia
Dedicata a...
Senza 'e te
'Na vita perduta
Ti voglio amare








1988 

Come sai fare tu
Romanzo d'amore
Tengo a tte
La cosa
Anema mia
Un po' d'amore
Nun me tentà
Sto' luntano
Tu comm'a mme
Speranza e te








1988  

Simmo 'e Napule... Paisà..!
Nun a penzo proprio cchiù
A farfalla
Piscaturella
A cemmenera
Dint'a chiesa
Suonne sunnate
Chella llà
Serenata ammartenata
T'è piaciuto
'O bar 'e ll'università
Surriento d' 'e nnammurate
Tarantelluccia
Chisà addò staie
'O ritratto 'e nanninella
'A Luciana


1989  

Pe' restà cu tte
M'e conquistato
Amici
Si e' purtato 'o core
Ammore e scola
Scugnizziello
Io e te
Ragazza madre
Angela
N'ata bugia







1989  

Serenata ammartenata
Catena
T'e piaciuto
'O bar 'e ll'università
Surriento d' 'e nnammurate
Tarantelluccia
Chisà addò staie
'O ritratto 'e Nanninella
'A Luciana
Pienzece buono








1990  

T'aspetto
Intimità
Tu me fai campà
Amico mio
La promessa
Pe stà cu tte
Si tu
Cu tte 'mparadiso
Ultimi giorni d'estate
Non buttare l'amore








1990 

Nun è Natale
Si dda Mia
Lei se n'è andata
Ricordi di scuola
Giorno per giorno
Chiamami
Spogliati
La mia signora
Le tue promesse
Comme se fa
Perdo per te
Mammà
Ire guagliona
Un'altra occasione
Ricordi di un bambino
Vulimmece bene


1991  

W l'estate
L'amante no
'Na malatia
Te voglio troppo bene
Tuorne cca
'Ncopp' 'a spiaggia
Sulo
Ti prego no
Nun cunusci 'o bene
Moro pe tte








1992 

Un uomo vero
Facimmo ammore
Pè sempe io e te
Comme dduie 'nnammurate
Mò ca c'è staie tu
Si te miette cu me
Me chiangne o core
E mò me manche
Non la tocco più
'Mbraccio a mme







1992  

Voglio a tte
Me vò cu tte
Chiove
Nun tuorne cchiù
Nun me fa perdere
Nun è Natale + varie












1992  

Daniela
Ricordo d'estate
Tu
Attaccato a te
Poesia
Luntana a te
Sempe cchiù 'nnammurate
Si turnata
In discoteca
Sì piccirilla
Te penso
Dolore e padre
Auguri
Tu sì a cchiù bella
Un'avventura
E sto aspettanno


1992  

L'amante
La nostra spiaggia
E penso a te
Gelosia
Dedicata a...
Senza 'e te
'Na vita perduta
Ti voglio amare
Come sai fare tu
Romanzo d'amore
La cosa
Anema mia
Un po' d'amore
Nun me tentà
Sto luntano
Speranza 'e te


1992  

Pè restà cu tte
M'è conquistato
Amici
Scugnizziello
Io e te
Ragazza madre
Angela
N'ata bugia
T'aspetto
Intimità
La promessa
Pe stà cu tte
Si tu
Cu tte 'mparadiso
Ultimi giorni d'estate
Non buttare l'amore


1993  

Dinta stu vico
Voglio abortire
I piranha
Te credevo sincera
Nascerà mio figlio
Un'estate cu tte
Senza 'na ragione
Comme me sai vasà
Comm'aggia fà
Se ce veresse mammete

Nessun commento:

Posta un commento

Rispondi