Lettori fissi

venerdì 25 agosto 2017

Tullio Pane - album


Pasquale Pane, detto Tullio (Napoli, 16 giugno 1930 – Civitavecchia, 3 ottobre 2001), è stato un cantante italiano.


1962 

Santa Lucia luntana
Comme facette mammeta
Torna
Anema e core
Tarantella Luciana
Voce 'e notte
Guapparia
'O sole mio
E vvie d'o mare
Maria marì
Funiculì funiculà
O mare 'e Margellina






1964 

Funtanna a ll'ombra
Scugliera
Dduje paravise
'O paese d'o sole
Scalinatella
Comme se canta a Napule
Maggio, si 'tu!
Uocchie c'arraggiunate
Marechiare
'Na vota sola
Carmela
Canzona appassiunata








1966 

Torna a Surriento
Santa Lucia luntana
Piscatore 'e pusilleco
Marechiare
'O surdato 'nnammurato
Munasterio 'e Santa Chiara
Guaglione
Torna
Vurria...
'O Marenariello
Luna Rossa
Dicitencello Vuje




1972 

Via maestra
Ventiquattrore
Città
Scrivimi
Passione
Connola d'amore
Popolanella
Serenata a Maria
Io voglio bene 'a luna
Acqua santa
Torna 'a Surriento
Tango del mare






1972

'O sole mio
'O surdato 'nammurato
'A canzone 'e Napule
I' te vurria vasa'
Torna
Marechiare
Funiculì funiculà
Guapparia
Nun me scetà
Santa Lucia luntana








1974 

'O sole mio !
Marechiaro
Quando tramonta 'o sole
Acquarello napoletano
Napule e Surriento
Angelarò
Core 'ngrato
Pupusilleco 'n sentimento
Voce 'e notte
Santa Lucia luntana
Tu ca nun chiagne
Torna maggio






1984

Voce 'e notte
Santa Lucia luntana
Comme facette mammeta
Torna
Scalinatella
'O sole mio
Anema e core
O paese d'o sole
Funiculi' funicula'
Guapparia
Dduie paravise
Comme se canta Napule

Nessun commento:

Posta un commento

Rispondi